Tee parempia päätöksiä asiakastutkimuksen avulla
Tutkimuksen avulla saatu tieto auttaa tunnistamaan organisaationne vahvuudet ja kehityskohteet sekä mahdollistaa asiakastyytyväisyyden parantamisen. Asiakaskyselyssä kerättyä tietoa voidaan käyttää esimerkiksi organisaationne prosessien, tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. On tärkeää mitata asiakaskokemusta säännöllisesti, sillä asiakkaiden tarpeet muuttuvat jatkuvasti.
Luotettava kumppani asiakastutkimuksen toteuttamiseen
Mikäli etsit luotettavaa kumppania asiakastutkimuksen toteuttamiseen, me Bondatalla (entinen Innolink) voimme auttaa. Valitsemalla meidät, saat käyttöösi johtavan suomalaisen tutkimusyrityksen laajan asiantuntemuksen. Voimme toteuttaa tutkimuksen tiedonkeruun tarpeisiisi parhaiten soveltuvalla tavalla ja tutkimustulokset raportoimme selkeässä ja helposti ymmärrettävässä muodossa. Kokeneet asiantuntijamme auttavat sinua tulosten tulkitsemisessa ja niihin perustuvien kehitystoimenpiteiden suunnittelussa.
Ota yhteyttä

Asiakkaidemme palautteita
NPS 88
(Bondata tutkimuspalveluiden projektiseuranta 2024)
”Asiakaskokemuksesta on aidosti hyötyä sekä meille että ennen kaikkea asiakkaillemme. Mittaamme jatkuvasti, jotta voimme olla parempia. Bondata pystyy vastaamaan vaativiin tarpeisiimme asiakaskokemuksen mittaamisessa ja haastamaan meitä löytämään entistäkin toimivampia ratkaisuja.”
– Suvi Anttila, markkinointipäällikkö, Technopolis Oy

”Saimme kaivattua uutta näkökulmaa asiakastutkimuksen toteuttamiseen.”
– Paula Nikula, Lahti Aqua Oy
”Yhteistyö Bondatan kanssa oli luontevaa ja asiat hoituivat tehokkaasti. Loppuraportti oli selkeä ja kyselyportaalin käyttö helppoa tulosten läpikäymiseen.”
– Niku Ojala, Lehtovuori Oy
”Selkeä yhteenveto tuloksista sekä koko prosessin läpivienti ja johtaminen onnistuivat loistavasti.”
– Birgitta Aalto, Puro Tekstiilihuoltopalvelut
”Aito halu auttaa asiakasta ja vahva osaaminen tutkimuksen fokuksen muotoilussa ja toteuttamisessa.”
– Mika Nevalainen, Savonlinnan Oopperajuhlat
”Teidän jengin kanssa on rennon tehokasta tehdä yhteistyötä, jeesiä on aina saanut kun on ollut kysyttävää.”
– Jani Naukkarinen, HeadPower Oy
”Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastausten kerääminen puhelimitse on hyvä palvelu.”
– Henrik Vuoksenmaa, Gofore Oyj
Bondaa meidän kanssa!
Asiakastyytyväisyyskyselyn toteuttamisessa kannattaa luottaa kokeneiden ammattilaisten osaamiseen. Meillä Bondatalla on jo yli kolmenkymmenen vuoden kokemus erilaisten kyselytutkimusten toteuttamisesta. Teemme vuosittain satoja asiakastutkimuksia eri toimialoille ja julkisen sektorin organisaatioille.
Mikäli valitset meidät kumppaniksenne, saat käyttöösi 100 tutkimusalan ammattilaisen laaja-alaisen osaamisen sekä markkinoiden parhaat tiedonkeruu- ja raportointimenetelmät. Tutkimuskumppaninasi varmistamme aina, että kyselyssä kysytään oikeat kysymykset ja että se vastaa organisaatiosi tarpeisiin ja tavoitteisiin. Pidämme myös huolen, että tutkimuksen tuloksena saadaan valideja tuloksia päätöksenteon tueksi.

Jätä tarjouspyyntö tai viesti
Kerro meille tutkimustarpeestasi alla olevalla lomakkeella. Olemme pian yhteydessä sinuun!